Accreditatie

Journalisten en reporters kunnen een persaccreditatie aanvragen via onderstaand accreditatieformulier. Per mail krijgt u vervolgens uitsluitsel. Bij honorering van uw verzoek kunt u zich tijdens de openingstijden van de beurs melden bij de perskamer.

Aanvragen accreditatie

Aanhef(*)
Ongeldige waarde

Voornaam(*)
Vul a.u.b. uw voornaam in.

Achternaam(*)
Vul a.u.b. uw achternaam in.

E-mail adres(*)
Ongeldig email adres.

Telefoonnummer(*)
Ongeldige waarde.

Land(*)

Bedrijf(*)

Mediatitels(*)

Publicatiedatum

Wanneer bezoekt u Folie Culinaire

Aantal personen crew

Informatie cameracrew

Anti spam(*)
Anti spamOnjuist invoer!

Perskamer
Vertegenwoordigers van de media zijn van harte welkom in de perskamer van het MECC waar alle faciliteiten aanwezig zijn om ter plekke nieuws te verwerken. Er is een gastvrouw om vragen te beantwoorden, persinformatie, catering en een garderobe. Waardevolle apparatuur kan in bewaring worden gegeven.
Parkeren
Vertegenwoordigers van de media kunnen na accreditatie vrij gebruik maken van de parkeerfaciliteiten. Voor cameraploegen en zendauto’s zijn op aanvraag speciale parkeerplaatsen beschikbaar. Neem hiervoor contact op met de afdeling Marketing Communicatie.
Samenwerking stad Maastricht
Folie Culinaire en de BBB werken samen met Château Maestricht, la saison culinaire. Zo is er tijdens de beursdagen een speciaal avondprogramma samengesteld voor bezoekers, deelnemers en pers van Folie Culinaire en BBB 2014. Kijk voor meer informatie op http://www.vvvmaastricht.nl/lasaisonculinaire/chateaumaestricht.html Het is mogelijk om uw persbezoek voorafgaande of tijdens de vakbeurzen BBB en Folie Culinaire aan te vullen met het smakelijke aanbod van de stad Maastricht. Graag stellen wij, in samenwerking met VVV Maastricht, voor u een speciaal Maastricht persprogramma samen, zodat u zélf de sterren van Maastricht kan komen ontdekken. Van een hotelovernachting, een smaakvolle lunch- en/of dinerlocatie tot een volledige lijst met culinaire tips voor degene die graag zélf Maastricht willen ontdekken. Ook zijn er rondleidingen op maat door een VVV gids of organisator. Neem hiervoor contact op met de VVV, afdeling Marketing Communicatie.

ORGANISATIE

mecc logo wit kleinSaisonnier logo 150